Pomoc

Sklep

Wszystkie przesyłki w naszym sklepie są darmowe, niezależnie od kwoty zamówienia. Paczki staramy się wysyłać do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. W trakcie “gorących” okresów, takich jak np. święta, czas wysyłki może się opóźnić.

Przesyłki wysyłamy kurierem  

Zamówienie opłacić można za pomocą:

1. Przelewu tradycyjnego na konto:

Bank Zachodni WBK SA

50 1090 2688 0000 0001 3609 8183

iBE Technologies Sp. z o.o.
ul. Artyleryjska 11,
08-110 Siedlce

2. Szybkiego przelew on-line (e-przelew) lub karty płatniczej

Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl 

 

3. Za pobraniem

Od momentu złożenia zamówienia z przedpłatą (dotpay lub przelew tradycyjny) czekamy 7 dni na wpłatę. Po tym czasie staramy się skontaktować, jeśli się to nie uda to niestety zamówienie zostaje anulowane. W przypadku przesyłek pobraniowych przesyłka zostaje wysłana od razu.

Nie ma takiego wymogu, zamówienie złożyć można jako “gość”. Zachęcamy jednak do założenia konta, ułatwi to przyszłe zakupy, będą Państwo mieli wgląd w historię zamówień jak również możliwość otrzymywania specjalnych rabatów i kuponów na kolejne zamówienia.

Tak, dane są bezpieczne. Nie muszą Państwo martwić się o wypełniane pola zamówienia z imieniem, nazwiskiem, adresem, numerem telefonu i emailem. Są to niezbędne informacje do przeprowadzenia transakcji i dostarczenia zamawianego towaru. Jesteśmy prawnie zobowiązani do ochrony tych danych i wykorzystujemy je wyłącznie w celach zakupu-sprzedaży.

Prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 789 440 800 lub mailowo kontakt@defunc.pl

Produkty

W przypadku problemów z użytkowaniem, podłączeniem i funkcjonowaniem zakupionych produktów prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 789 440 800 lub mailowo serwis@ibe-technologies.com lub kontakt@defunc.pl

Gwarancja DeFunc door-to-door

Wszystkie produkty DeFunc zostały stworzone z myślą o satysfakcji naszych Klientów

Oferujemy sprzęt najwyższej jakości, jednak produkty elektroniczne czasami posiadają wady techniczne i produkcyjne. Dlatego na każdy sprzęt, który sprzedajemy, oferujemy jeden (1) pełny rok gwarancji od daty zakupu.

DeFunc gwarantuje, że w normalnych warunkach użytkowania produkty będą wolne od wad materiałowych i wad wykonania przez okres jednego roku od daty pierwotnego zakupu detalicznego. Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy nabywca posiada oryginalny dowód zakupu z datą oraz produktem, którego dotyczy gwarancja.

Jak działa gwarancja door-to-door? Jeśli uważasz, że produkt jest wadliwy, a okres gwarancyjny jeszcze się nie skończył, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy poniżej lub telefonicznie pod numerem kontaktowym 789 440 800. Po uzyskaniu informacji zwrotnej od naszego serwisu dokładnie zapakuj urządzenie. Kurier odbierze sprzęt z podanego przez Ciebie adresu, a po rozpatrzeniu gwarancji dostarczy Ci go z powrotem.

Gwarancja nie obowiązuje w przypadku nadużycia lub niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z załączoną instrukcją DeFunc, niepoprawnego podłączania do urządzeń elektrycznych, działania siły wyższej lub nieautoryzowanej naprawy. Wszelkie powództwa o naruszenie niniejszej ograniczonej gwarancji rozpoczyna się, jeśli w ogóle, w ciągu jednego roku od daty powstania roszczenia.

DeFunc nie ponosi odpowiedzialności za szkody szczególne, pośrednie, przypadkowe lub wtórne wynikające z użytkowania lub niemożności korzystania z tego produktu, niezależnie od teorii prawnej, na której opiera się roszczenie.

Niniejsza gwarancja daje użytkownikowi określone prawa. Ponadto mogą obowiązywać inne prawa, które różnią się w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie ogranicza praw konsumenta określonych w obowiązujących przepisach.

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko

Adres email

Telefon

Temat

Treść wiadomości

Reklamacje / zwroty

W przypadku gdy produkt nie spełnił Państwa oczekiwań istnieje możliwość zwrotu do 14 dni od daty zakupu. Prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 789 440 800 lub mailowo kontakt@defunc.pl